Polityka Jakości
Celem Grupy Mega Service jest planowanie i wykonywanie kompleksowych usług czystościowych w obiektach przemysłowych, handlowych i administracyjnych oraz pozyskiwanie pracowników spełniających wymagania i oczekiwania klientów w ramach Agencji Pracy Tymczasowej.
Pragniemy, aby znak firmowy kojarzył się naszym Klientom z zaufaniem i profesjonalizmem w branży usług czystościowych oraz rzetelną i fachową obsługą, dlatego w codziennej pracy dążymy do spełniania wymagań i oczekiwań naszych klientów. Cel ten realizujemy poprzez:
- prowadzenie działalności w sposób zgodny z przepisami prawa oraz innymi wymaganiami i zasadami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy
- podejmowanie działań w celu zmniejszania ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy<
- zapobieganie występowaniu wypadków przy pracy, zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz chorób zawodowych
- podnoszenie kwalifikacji pracowników w zakresie bezpiecznego wykonywania pracy oraz poprawę warunków środowiska pracy
- ciągłe doskonalenie warunków bezpieczeństwa pracy na stanowiskach poprzez wykorzystywanie pomysłów i wniosków pracowników oraz ich zaangażowanie na rzecz bezpieczeństwa i higieny pracy
- zapewnienie zasobów oraz środków do realizacji polityki ZSZ
- zespołowe rozwiązywanie problemów, analizowanie przyczyn powstania nieprawidłowości oraz podejmowanie działań dążących do doskonalenia,
- systematyczne szkolenie pracowników w zakresie wdrozonego Zintegrowanego Systemu Zarządzania
- współpracę z dostawcami i wspólne dązenie do spełnienia wszelkich wymagań jakościowych, bezpieczeństwa i higieny pracy stawianych przez naszych Klientów oraz wymagań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa żywności
- motywowanie pracowników do identyfikowania się z grupą Mega Service oraz rzetelnego wykonywania obowiązków służbowych
- ciągłe doskonalenie skuteczności Zintegrowanego Systemu Zarządzania poprzez realizowanie wymagań norm ISO 9001:2008,ISO 22000:2005 oraz PN-N 18001:2004.
Zarząd grupy Mega Service zapewnia, ze Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania jest zrozumiała i wdrozona oraz, że zapewnione są środki do jej realizacji w warunkach wewnętrznego i zewnętrznego środowiska tak, aby wszyscy pracownicy mogli się w pełni angazować w osiąganie celów ZSZ. Zgodność Polityki Zintegrowanego Systemu Zarządzania jest utrzymywana poprzez stosowanie okresowej oceny efektywności całego systemu oraz planowanie stosownych działań.
Prezes ZarząduMega Service Plus Sp. z o.o. |
Prezes ZarząduP.U.H. „Mega-Service” Sp. z o.o. |
/-/ inż. Krzysztof Krupka |
/-/mgr Krzysztof Krupa |
Katowice, dn. 14 maja 2013r.