Ta strona używa cookie.Korzystając z niej wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Polityka Jakości

Celem Grupy Mega Service jest planowanie i wykonywanie kompleksowych usług czystościowych w obiektach przemysłowych, handlowych i administracyjnych oraz pozyskiwanie pracowników spełniających wymagania i oczekiwania klientów w ramach Agencji Pracy Tymczasowej.

Pragniemy, aby znak firmowy kojarzył się naszym Klientom z zaufaniem i profesjonalizmem w branży usług czystościowych oraz rzetelną i fachową obsługą, dlatego w codziennej pracy dążymy do spełniania wymagań i oczekiwań naszych klientów. Cel ten realizujemy poprzez:

  • prowadzenie działalności w sposób zgodny z przepisami prawa oraz innymi wymaganiami i  zasadami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy
  • podejmowanie działań w celu zmniejszania ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy<
  • zapobieganie występowaniu wypadków przy pracy, zdarzeń potencjalnie wypadkowych oraz chorób zawodowych
  • podnoszenie kwalifikacji pracowników w zakresie bezpiecznego wykonywania pracy oraz poprawę warunków środowiska pracy
  • ciągłe doskonalenie warunków bezpieczeństwa pracy na stanowiskach poprzez wykorzystywanie pomysłów i wniosków pracowników oraz ich zaangażowanie na rzecz bezpieczeństwa i higieny pracy
  • zapewnienie zasobów oraz środków do realizacji polityki ZSZ
  • zespołowe rozwiązywanie problemów, analizowanie przyczyn powstania nieprawidłowości oraz podejmowanie działań dążących do doskonalenia,
  • systematyczne szkolenie pracowników w zakresie wdrozonego Zintegrowanego Systemu Zarządzania
  • współpracę z dostawcami i wspólne dązenie do spełnienia wszelkich wymagań jakościowych, bezpieczeństwa i higieny pracy stawianych przez naszych Klientów oraz wymagań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa żywności
  • motywowanie pracowników do identyfikowania się z grupą Mega Service oraz rzetelnego wykonywania obowiązków służbowych
  • ciągłe doskonalenie skuteczności Zintegrowanego Systemu Zarządzania poprzez realizowanie wymagań norm ISO 9001:2008,ISO 22000:2005 oraz PN-N 18001:2004.

Zarząd grupy Mega Service zapewnia, ze Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania jest zrozumiała i wdrozona oraz, że zapewnione są środki do jej realizacji w warunkach wewnętrznego i zewnętrznego środowiska tak, aby wszyscy pracownicy mogli się w pełni angazować w osiąganie celów ZSZ. Zgodność Polityki Zintegrowanego Systemu Zarządzania jest utrzymywana poprzez stosowanie okresowej oceny efektywności całego systemu oraz planowanie stosownych działań.

Prezes ZarząduMega Service Plus Sp. z o.o.

Prezes ZarząduP.U.H. „Mega-Service” Sp. z o.o.

/-/ inż. Krzysztof Krupka

/-/mgr Krzysztof Krupa

Katowice, dn. 14 maja 2013r.

Dodatkowe informacje